neděle 28. září 2014

despite all that I´m in paradise

Když se na tyhle fotky dívám, říkám si, že tolik černý je u mě vlastně docela neobvyklá věc. 
Ale teď se mi fakt líbí, možná spíš vyjadřuje mou momentální náladu:D. Asi nejsem normální, ale docela mi z tý školy už hrabe. Každej den přemýšlim nad přijímačkama na vejšku, jak nic nestíhám, jak nic nedělám, když už něco dělám tak to dopadá příšerně, šílím, protože nesthíhám přečíst četbu na kterou jsem čtyři roky kašlala.Dobře, končím. Já vím, že to nikoho nezajímá, ale momentálně si nedokážu srovnat myšlenky v hlavě a vytvořit nějaký normální souvislý text:D.


8 komentářů:

  1. Ach joo :( nejsem v tom sama!!!! Nemůžu kvůli škole spát a vidim to na Bohnice -_- :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moje příspěvky, alespoň ta textová část se celý loňský rok nesly ve stejném duchu :D..neboj, ono to rychle uteče, všechno se zvládne a budeš zas nosit barevné :D...ikdyž černá Ti strašně sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že s povinnou četbou má problém většina. Nejlepší je, když je k té knize natočený i dobrý film a dokáže trošku pomoct. Jinak skvělý outfit :)

    OdpovědětVymazat