pátek 1. srpna 2014

01/08/2014

Vážně nechápu jak je možný, že už je 1.srpna, dělá se mi z toho data celkem špatně:D Navíc jsem teď v Praze a většina kamarádů někde pryč a já začínám mít pocit, že se "docela" nudím:D. Nesnáším totiž jen tak sedět doma, musím pořád něco dělat, marnit jen tak čas mě neskutečně ubíjí:D. No, ale za pár dní mě zas čeká partyparty a pak brigádka:D (Naštěstí jen týden, nějak mě ty brigády přestávaj už bavit (:D) ehm co budu říkat za pár let, že:D)

V outfitu mám nové tričko z Cheap Monday z Berlína. Je to velikost S, ale odpoídá tak XXL(mám ho víc než polovinu zastrčené v té sukni:DDD), takže asi ho budu muset trochu upravit:D
Když jsem si oblékala ty ponožky, tak jsem si říkala, že se mi to líbí a že třeba budu konečně jakž takž spokojená s fotkama:D..No, pak jsem si jen řekla, že kdybych měla hubený nohy tak by to vypadalo stokrát líp:DD ale co už:D.

 (promiňte, ale já fakt nevím proč teď píšu takový slohy, asi mi chybí zapisování ve škole nebo si to jinak nedokážu vysvětlit:DD)



9 komentářů:

  1. "Kdybych měla hubený nohy"? Jak je chceš mít hubený prosímtě? :)) Víc jako tyčky to už by nevypadlo hezky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kačenko jsi nádherná, den ode dne (tedy spíš příspěvek od příspěvku krásnější, asi Ti začnu pekelně závidět :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. great outfit! lovely shoes!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpovědětVymazat
  4. hubený nožky máš, ale ty ponožky jsou strašný a nikdy se mi to na nikom líbit nebude :D zbytek outfitu jinak hezký :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jak o sobě můžeš říct, že nemáš hubený nohy? Achjo, upadám to těžkých depresí:D I když ponožky se mi nelíbí, celkový outfit mě zaujal a líbí se mi :) !

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavé moc se mi líbí ta bundička.
    Jinak s textem naprosto souhlasím :D ale za brigádu bych byla ráááda takže si jí važ :)

    Krásný den!
    taste-of-the-style.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. ponožkám v lodičkách som stále neprišla na chuť, ale páči sa mi kabelka. :)

    OdpovědětVymazat