neděle 13. července 2014

we could flood the streets with love or whatever

Zrovna jsem si říkala, že z fotek vážně není poznat, že je léto:D Ale dá se říct, že mi to bez toho šíleného vedra i docela vyhovuje :). Jsem teď pár dní v Praze a potom se chystám na Colours of Ostrava, vážně se těším, mimo jiné také proto, že jsem letos vynechala Rfp a už mi ty festivaly nějak chybí:D.Nemůžu se dočkat hlavně MGMT!! Chystáte se taky někdo na Colours?:)
A nakonec bych ještě chtěla přidat odkaz na fashion blog mé kamarádky, která si ho zrovna založila a hrozně hezky se oblíká, takže pokud chcete, sledujte ji  - blog má tady  :))

 

MGMT - The Youth

8 komentářů:

  1. fabulous look<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. na colours se nechystám a mrzí mě to...
    Kačenko opět Ti to neskutečně sluší, jsi čím dál tím hezčí, vážně :)!

    OdpovědětVymazat
  3. Jellies a klobúk je skvelý! Ja pevne verím, že sa na Colours dostanem niekedy v budúcnosti. Ty si to určite uži:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jooo tak to tě na coloursech chci potkat! :O Nesmírně se na ně těším a odpočítávám hodiny do začátku MGMT <3 jsou dokonalí!... moc se mi líbí, jaký outfit máš na sobě :) totálně zbožňuju tenhle styl oblíkání a jsem rád, že jsem objevil tvůj blog, protože je skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  5. krásné fotky, ta sukně je úplně dokonalá :)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svojí první GIVEAWAY!:)
    http://lovies47.blogspot.cz/2014/06/giveaway-01.html

    OdpovědětVymazat