sobota 26. července 2014

freedom is my happiness


Určitě jste si všimli, že jsem v poslední době příliš nepřispívala, je to proto, že si zkrátka užívám prázdniny!:D)
Napřed jsem byla na Colours of Ostrava, kde to bylo úžasný, úžasný a ještě jednou úžasný:DD! Byl jste někdo taky? Já příští rok určitě jedu zase:)! Poslední den na Colours jsem ani nestihla jít spát a už jsem jela na otočku do Prahy, ze které jsem hned další den mířila s kamarádkama do Berlína:D
V Berlíně už jsem sice byla, minulý rok v zimě, ale v létě to zase bylo úplně jiný a znovu jsem se přesvědčila, že prostě miluju atmosféru Berlínských míst :). Ještě Vám o tom napíšu v dalším článku, kam přidám i fotky z Berlína. Snažila jsem se je nahrát už teď, ale nějak se mnou nespolupracuje technika, tak se musíte spokojit s těmito fotkami, když už nic jiného:/D
A nakonec vás musím upozornit na velmi důležitou věc - mám INSTAGRAM :D


2 komentáře:

  1. tady jsi stejně krásná jak naživo!
    potkala jsem tě na Colours několikrát a šla jsem hned vedle tebe a mávala a nic :D škoda, ale seklo ti to!

    OdpovědětVymazat