neděle 27. července 2014

Berlin, what a lovely place!

Dnes mám pro Vás pár slíbených fotek z Berlína. Jak jsem již psala, Berlín jsem už jednou navštívila, a to v zimě. Tenkrát jsme s kamarádkou prošly neskutečné množství památek, galerií a zajímavých míst ani ne za 3 dny:D I když to bylo tenkrát dost náročný, protože jsme brzy od rána do večera jen chodily, jsem za to ráda. Teď v létě jsme se rozhodli, že náš výlet bude trochu "volnější" :D). No, i tak jsme toho opět shlédly dost:D. Kamarádkám jsem ukázala pár nejznámějších Berlínských památek, protože ještě v berlíně nebyly. Mimo jiné jsme navštívili muzeum BAUHAUSU, prošli nespočet malých berlínských galerií a taky dost nakupovaly:D). Prošly jsme obchody jako Weekday, Gina tricot, Urban outfitters a další a já fakt litovala, že nejsou i v Praze:/. Mimo jiné jsme navštívli i PRIMARK( =šílenství:D). No, zkrátka jsme si to užily a jsem moc ráda, že jsme jely :).
 Jinak mě napadlo, že bych někdy mohla udělat něco jako Berlin city guide pokud byste měly zájem :)


Nejhezčí místo!
Všechny kavárny jsou tady krásný, stylový a originální, ne jako u nás:D) / všichni nosí Birkenstock:D
Bauhaus archive!
 
 4 dny na bagetkách a ovoci:D ( mňaam:D)
Urban outfitters ( nejstylovější obchod ever:D) / ukázka z Berlínské galerie )
Ráno a můj debilní výraz:D / kavárničky všudee:D
East side gallery / další super místo

4 komentáře:

  1. You look awesome! cool pics!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpovědětVymazat
  2. Berlín mi na mojí pomyslné cestovatelské mapě stále chybí, ach jo...nejraději bych tam jela hned....s Tebou :) Vypadá to , že jsi tam už skoro jako doma, všechny galerie a muzea zmapované, stejně tak jako bagetkárny :)
    Mimochodem ta semínkatá bageta vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  3. tam by som chcela ísť veľmi ti to pristane maš super vlasy

    tiež by som bola rada ak by si sa zapojila do letnej giveaway o šaty a voňavku pokiaľ máš záujem :)http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat