neděle 6. července 2014

06/07/14

Další prázdninový příspěvek je tady!:D) Volna si užívám jak jen to jde a doufám že vy taky! Dneska vám představuju tenhle top, který jsem si ušila a už ho asi  celé léto nesundám:D  Opravdu mě baví nosit něco, co si sama navrhnu, vyberu látku a celý proces jednoduše projde mýma rukama:D Rozhodně se toho mám ještě hodně co učit, ale hodlám v tom pokračovat!:D)

 

5 komentářů:

  1. Tak ten top je supr, jsi šikula! Hlavně Ti závidím tu sukni! Strašně jsem ji chtěla (a chci), ale když jsem v Zaře byla měli už jen L a M :/

    OdpovědětVymazat
  2. Perfect outfit!
    Love it!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpovědětVymazat
  3. jsi krasna jako vzdy a zavidim tvou odvahu a sikovnost a tvorivost u siti - ja bych to vzdala po prvnim stehu!

    OdpovědětVymazat
  4. Katuško musím říci, že tenhle outfit je zatím z těch Tvých můj nejoblíbenější!! Vypadáš přenádherně! A naprosto rozumím, že jsi se do topu zamilovala, opravdu Ti sedne a navíc...vlastní výrobu člověk dokáže ocenit, že? :)

    OdpovědětVymazat
  5. mě uchvátila ta nejlepší sukně!!
    já strašně ráda šiju, ale ten čas na to nějak nikde není :D

    OdpovědětVymazat