úterý 24. června 2014

freedom!


Mám oficiálně prázdniny! Poslední týden jsem vážně už mlela z posledního, protože tolik věcí do školy jsem v jednom týdnu zatím nezpracovávala:D V neděli jsem dopisovala pětistránkovou esej a angličtinu, pak mě sice čekala ještě jedna, ale už jsem věděla, že až to dodělám, budu mít volno!:D Taky jsem přemýšlela, že pokud toho mám tolik ve třeťáku, jaký to asi bude příští rok až budu maturovat?:D Radši nad tím nebudu přemýšlet!:D Takže konec výmluv, konečně mám čas na blog, a dokonce mám i nějaké outfity nafocené dopředu:D :))











4 komentáře:

  1. Katuško to mám radost z dalšího postu :) Jako obvykle vypadáš fantasticky!A strašně moc se mi líbí Tvá taška :) já bych si takovou nemohla ''dovolit''- všichni by viděli ten nepořádek uvnitř :D
    Maturitního ročníku se neboj, všichni jsou docela hodní a vstřícní a ikdyž je toho hodně, dá se vše zvládnout :-)*

    OdpovědětVymazat
  2. !! Tohle je perfektní! :D těším se na ty outfity :3

    OdpovědětVymazat
  3. Musím pochválit pózy, okem tak ňák fotografa se mi moc líbí, máš takový dravější obličej a těmi pózami ho dokážeš perfektně prodat. High fashion :)

    OdpovědětVymazat