čtvrtek 5. června 2014

blue candy

Jsem zvyklá, že nosím co chci a kdy chci, bez ohledu na to co si myslí ostatní, ale když jsem na tyhle podkolenky slyšela několikátou negativní poznámku, chvíli jsem myslela že to trochu přehodnotím:D) Ale ne, nosit je nepřestanu:D)








10 komentářů:

  1. Ať si každý říká co chce, mně se Tvůj styl líbí, protože je neskutečně zábavný, originální a člověk se vždycky těší, s čím příště přijdeš! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Každý kdo ''hatuje'' je nudný žabař bez vkusu, který Tobě, Kačenko, nesahá ani po polovinu podkolenek. Neskutečně Ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  3. you look so cute! great blog! following you hun<3

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpovědětVymazat
  4. Sluší ti to! A na ostatní kašli :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty podkolenky jsou perfektní !!! Nos je dál! :3 :D

    OdpovědětVymazat
  6. sweeeet!!!
    do you follow each other?
    let me know!
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se náhodou ty podkolenky moc líbí :) A celkově ti to hezky ladí :)

    OdpovědětVymazat