pátek 9. května 2014

All that is gold does not glitter*

A new post after a while, I just got back from school boating course and I´m feeling very exhausted. It was raining a lot and we had no heating, so I´m very glad I´m at home finally:D So that´s all I´m gonna say today, enjoy the photos :) Katty

 

8 komentářů:

  1. super kombinace kostkované sukně s košilí a mikinou! moc se mi to líbí :))

    OdpovědětVymazat
  2. Podobnou bundu mám doma, dala mi ji kdysi babička, že prý se zase vrátí do módy :D Upřímně si nedokážu představit, že bych ji někdy nosila, ale Tobě tahle kombinace sluší. Asi na to musí být člověk ten správný typ, umět to prodat a nebát se :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi prostě nejstylovější člověk co znám! strašně se mi líbí kombinace sukně a mikiny- působí krásně a zároveň rebelsky :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi strašně dokonalá! Tohle je vážně super

    OdpovědětVymazat
  5. Ja proste milujem tvoj styl! Perfektne to je! :) urcite pozri aj k nam na give away ;) http://thebeautybananas.blogspot.sk/2014/05/give-away.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  6. já osobně bych k tomu brala jinou sukni ale jinak fakt super! :3

    zvu tě k nám na blog http://nikiandsuzi.blogspot.cz/ :))

    OdpovědětVymazat