sobota 19. dubna 2014

the only relation between me and french fries is this bag

  sun, sun sun 
more sunny days, please !!

 

8 komentářů:

  1. to je vtipný ta kabelka! ale hlavně se mi líbí ten světle modrý kabátek!

    OdpovědětVymazat
  2. Kačenko už jsem začínala být nervózní, s náznaky abstinenčních příznaků, kdy bude nový post :D
    Jsi nádherná, sluší Ti to víc a víc :) A k outfitu....je skvělý a odvážný a myslím si, že pouze tak jeden člověk ze 100 by na něj měl odvahu a zároveň v něm vypadal tak úžasně!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím s Peťul - umíš zkombinovat na první pohled nezkombinovatelné a přesto to vypadá prostě skvěle:) A kabelka je boží. Slunečné dny mi upřímně chyběly, neměla bych nic proti tomu, kdyby bylo takové počasí pořád, člověk má pak hned více energie a lepší náladu:)

    OdpovědětVymazat
  4. tak tahle kabelka je ta nejlepší co jsem kdy viděla <3

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuji za komentář Katty, já jsem to měla minulý rok úplně stejně...rosila jsem se hrůzou, když jsem viděla ty maturitní rozpisy a bledo-zelené maturanty :D

    OdpovědětVymazat