sobota 11. ledna 2014

money&diamonds

Finally a new post after few days and sleepless nights. I have like an incredible amount of school work to do till next Friday:/ Hope you´re having better time! :)

 

9 komentářů:

  1. Jsi kouzelná :)
    ,,incredible amount of school work '' jo, jsme na tom stejně :D

    OdpovědětVymazat
  2. vyzeráš strašne dobre <3 a tie rifle su dokonalé, odkial su ?

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi nádherná a máš krásný styl, já bych si třeba na sebe klobouk nikdy nevzala, protože mi prostě nesluší, ale přijde mi, že tobě sluší prostě všechno!:D
    lovely-pinkk.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. ahojky :D pěkný outfit ...ladíto k sobě všechno a ten klobouk je taky hezký a zajimavý tvar !u mě giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle je super! Moc se mi líbí ten kloubouček :) Bohužel patřím k lidem, kterým nic na hlavě nesluší :D

    OdpovědětVymazat