středa 15. ledna 2014

If the world was blind, how many people would you impress ?

just a few photos from this busy week, taken in a swimming pool:D)
Althought I don´t like this outfit that much I´m posting it, so I hope you like it at least a bit:D)

 
 

10 komentářů:

  1. Naopak!!Tenhle outfit je překrásný!!!strašně se mi líbí ten šátek :)
    Káťo moc jsem Ti chtěla poděkovat za nádherný komentář, jsi vážně hodná ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší! Měla bych se začít oblékat výrazněji a nebát se barev:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se náhodou ten outfit líbí. Originální, bohémský.....

    OdpovědětVymazat
  4. oh mam rada ludi ktory sa vedia takto obliekat, kiez by niekto taky bol aj v mojom meste :( je to rozhodne originalne

    OdpovědětVymazat
  5. Musím říct, že se oblékáš prostě skvěle! Dlouho jsem neviděla nikoho tak odvážného a originálního, navíc je vidět, že volíš jednotlivé kousky tak, aby Ti seděly a celkově to vypadalo dobře a zároveň se nebojíš kombinovat něco, co by se mohlo zpočátku zdát neskombinovatelné :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten kožíšek se mi moc líbí :) odkud je? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je z HM z Drážďan, ale měli ho i tady :) Bohužel jsem ho ale kupovala už asi před rokem:/

      Vymazat