sobota 25. ledna 2014

Drinkin´ cherry schnapps in the velvet night

Finally weekend! While I was taking these photos in the morning, I swear I could feel my fingers freezing:D) Seriously, is it only me who wants to stay in bed the whole day due to the weather?:D)
It seems this post is a bit overfilled by my photos (as usual:D), sorry.
Enjoy the weekend! :)


10 komentářů:

  1. miluju tvoje '' overfilled'' články ♥ mám ráda spoustu fotek :D :))
    strašně Ti to sluší a jsem úplně nadšená z kabelky !!

    OdpovědětVymazat
  2. I love this look, it's such a "feel good" outfit if you know what I mean?! Love your bag, coat and headband!
    xxx

    www.salted-roses.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Je to rozkošný, hlavně kabelka a sukně! Ale já bych asi umrznula, vůbec nevycházím bez toho nejhunatejšího svetru a ostatních milionů vstev, vypadám neelegantně, jak eskymák :D ! Hrozně Ti to sluší každopádně! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Hýbu se ráda, nevydržím v klidu :) A obdivuju, že vydržíš běhat na páse, to mě hrozně nebaví :D Já též děkuji za komentář!:) A ano, svým způsobem se známe, chodily jsme spolu do školky :D A občas Tě vídám na Letenském nebo někde tam v okolí:)

    OdpovědětVymazat
  5. awesome! I like your blog ❤
    I would be happy if we could follow each other??
    Let me know :)

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/


    OdpovědětVymazat