pátek 3. ledna 2014

Berlin love

As I don´ t have any outfit to post I´ve decided to show you some photos from Berlin I visited with my friend a month ago :) I don´t know if you are interested in it these types of posts but I am, so I hope you´ll enjoy it too :).
We spent there three days and I still can´t believe how many interesting places we saw - we visited typical monuments in Berlin, museums, many galleries, Berlin pubs, streets covered by beautiful street art and we still managed to do some shopping of course:D)
(It was trying not to choose too many photos, but I couldn´t help myself, sorry:D)

the best pub in Berlin

sorry for the bad quality:/
Berlin at night 
Garage second hand  
 

one of the museums




 one fo the hundred galleries we visited
 I really liked this one!


 why can´t we have this in Prague? :(D
Have you read " We children from the station zoo?" I have always wanted to see this place since I had read it.
Anne Frank´s museum
 Tachelles - a part of Berlin covered by art..everywhere

8 komentářů:

  1. Jedny z nejlepších fotek z Berlína co jsem viděla <3 jsi dokonalá!!

    OdpovědětVymazat
  2. Káťo s Tebou bych cestovala ráda, vážně :), jen z fotek je znát, že bychom měly stejné ''cestovatelské zájmy'' :D :)
    Mimochodem na fotkách jsi překrásná, jako vždycky :)

    OdpovědětVymazat
  3. A promiň za spamy (:D),ale hrozně bych se chtěla ještě na něco zeptat...v knížce My děti... na mě působil Berlín dost děsivě, pochmurně a tak...Je i dneska takový, jak vyzařuje z knihy, nebo ne? Podle fotek se mi zdá jako skvělé město..a téměř poslední evropská metropole, která mi v cestovním deníčku chybí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty světlý džíny s růžovým rolákem jsou uplně nej! Fakt ti to mega sluší a koukám, že navštěvuješ snad úplně stejný místa, jako když jsem někde já:D

    OdpovědětVymazat
  5. wow!vážně nádehrný fotky, v Berlíně jsem nikdy nebyla:(, ale chci se tam hrozně moc podívat, protože ho všichni hodně vychvalují

    OdpovědětVymazat
  6. Berlín milujem a fotky sa ti naozaj veľmi vydarili ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky:-) Moc ti to sluší:-)

    OdpovědětVymazat