neděle 10. března 2013

Maybe we should all get drunk and tell each other what we are afraid to say sober

Dnes jen v rychlosti outfit :) Spěchám na trénink a po příchodu domů mě čeká matika a fyzika:D







42 komentářů:

  1. skvělý, šílený jako vždykcy! Ne že by se mi to nelíbilo :D:) A co trénuješ? :)

    OdpovědětVymazat
  2. :DD děkuju :) Tancuju moderní balet a treet dance:)

    OdpovědětVymazat
  3. úžasný outfit...perfektnéééé
    ten moderný balet musí znie zaujimave :)

    OdpovědětVymazat
  4. Outfit je super! Tenhle styl ti naprosto sedí. Mě ten moderní balet zatím nijak neuchvátil, protože skupinám, která jsem zatím viděla, chyběla dobrá synchronizace :) Ale asi jen špatně hledám nebo jsem až moc perfekcionistka. :)

    OdpovědětVymazat
  5. jsi tak strašně krásná! A moderní balet zní úžasně! Jakto že jsem o něm neslyšela?:O

    OdpovědětVymazat
  6. veľmi pekný outfit moc sa mi páči !! ale možno by som zvolila sukňu inej farby :)

    OdpovědětVymazat
  7. tak to je hodně zajímavé, asi bych se neodvážila v tom vylézt ven.. :) ale proč ne.
    hrozně se mi líbí tvé vlasy!: :))

    OdpovědětVymazat
  8. Ten top je naprosto úžasný a hrozně se mi líbí i ta sukně! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten přívěšek jin a jan :) famozní! Krásná postava!
    Jinak u mě na blogu právě probíhá soutěž a ráda bych tě pozvala blogspot.cz/2013/03/soutez.html#comment-form a potěší mě, když se zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat
  10. Skvelý outfit, samozrejme ako vždy! ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Super post. :)
    Na mém blogu probíhá giveaway o úžasná trička. Nechceš se zúčastnit? :)
    http://beauty-blog-blog.blogspot.cz/2013/03/giveaway-2.html

    OdpovědětVymazat
  12. Wow! Úžasný outfit :) Úplne originálny, aký nevidno len tak na každom na ulici :) Tie crop topy sa mi neskutočne páčia, len sa obávam počas leta, že keby som si také obliekla tak by ľudia po mne pozerali :D

    OdpovědětVymazat
  13. ten top vypadá skvěle :) asi bych umrzla :D

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. zajímavá kombinace,... líbí se mi to :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásný outfit! Nechceš se vzájemně sledova?

    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat
  16. such a nice outfit *_* your blog looks very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, pozývam ťa na svoj blog. Dúfam že sa ti bude páčiť. :) www.notcrazyjustme.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  18. To je boží! úplně perfektní, fakt ;)

    OdpovědětVymazat
  19. Já bych umrzla strašně! :D Nesnáším, když je zima a mě táhne na záda nebo jinou část těla, od krku až po nohy :D

    OdpovědětVymazat
  20. Máš úplne super blog :) stávam sa novou členkou ,pozývam ťa na môj blog a budem rada ak sa staneš aj ty mojou .

    http://coctailidea.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  21. asi by som umrzla :) ale pekné :)

    OdpovědětVymazat
  22. hrozně ti to sluší, ty boty jsou dokonalý, ale i tak bych asi umrzla)

    OdpovědětVymazat
  23. Zajímavý outfit.:)
    Zvu tě ke mně na giveaway.:)

    OdpovědětVymazat
  24. Wooow this is so cool!
    You have amazing style, girl! <3
    http://dreameranete.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Katty :).. ptala ses na můj osobní blog, jestli ještě víš koho.. Tohle je můj osobní blog, tohle jsem já .. :)

    OdpovědětVymazat
  26. super, je to osobité a máš skvělou postavu:)

    OdpovědětVymazat
  27. Skvělý outfit! :)

    http://days-of-daysy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  28. you look so cool! great outfit :)
    check out our blog too :)

    OdpovědětVymazat
  29. Moderní balet je trašně hezký na dívání, i když klasický u mě pořád vede.D. Jinak outfit je skvěle ulítlý.

    OdpovědětVymazat