sobota 9. února 2013

Sometimes the stars I see are bright

ahoj :)
Tak mi konečně začaly prázdniny( po kterých píšeme několik testů, odevzdáváme čtenářský deníky a projekty:D, takže ani nemusím vymýšlet co budu o prázdninách dělat:/:DDD)
Málem jsem umrzla, ale tak nějaké fotky pro Vás mám:D :)
Užívejte si volno kdo ho máte! :)



    

 

       



   





Trochu jsem Vás zahltila fotkama:DD
Jinak jsem v soutěži o nejlepší snídani:D s fotkou níže.
Taže kdybyste pro mě chtěli náhodou hlasovat, tak tady :)) nebo tady na facebooku :)


Katty :)


40 komentářů:

  1. Máš moc krásný kabátek, musí v něm být teplo! :)
    P.S. - Jestli jsi tak ještě neudělala, určitě se zapoj do GA u mě na blogu. Můžeš vyhrát zlatý náramek s hroty - http://handbagforladies.blogspot.cz/2013/02/gold-bracelet-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. odkud máš ty černé platformy?:)

    OdpovědětVymazat
  3. o.O Nejlepší outfit! Neřekla bych, že káro s leopardem bude vypadat tak dobře! Fakt plaec hore, tohle se ti hodně povedlo a moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Outfit je úžasný! Ten kabát je boží!:) Hrozně moc ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  5. bože, tobě to tak sluší! Nemůžu se na tvůj blog vynadívat, jsem tak ráda, že jsem na tebe narazila :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, závodně tančila? To je super, já taky :D! A taky jsem, ehm, musela přestat :D Nebo si dát alepsoň pauzu :D Třeba jsme spolu byly někdy na soutěži a ani to nevíme :D CO jsi tančila? Já street dance/hip hop :) :) A 30 DS budu mít za sebou v úterý :D

    OdpovědětVymazat
  7. OOB? Tak pro těm jsme jeli hodně často!:D My tančili loni TSR, pak SUT, pak jsme se dostali Na beat street a tak :D :) Já tančila za Danceway :) A co tancuješ teď? .)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je sranda :D V indance jsem byla asi 2 roky :D Ale nebavilo mě, že tam nejsou závody :/ Nebo jenom v tý jendý výběrovce, ale to já nebyla, bylo mi asi 10 :D :)

    OdpovědětVymazat
  9. úžasné fotky!:)
    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svoji první giveaway!:)

    OdpovědětVymazat
  10. moc ti to sluší, ten outfit se mi líbí, je hrozně zajímavý

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, máš hezký blog :) moc ti to sluší, krásný outfit :) přidala jsem se mezi tvoje čtenáře, ráda bych tě pozvala ke mě na blog :) onlygirlnn.blogspot.com budu moc ráda když se také přidáš mezi moje čtenářky :) měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  12. nádherná :) sluší ti to :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Super outfit, líbí se mi tvůj styl...:) Takový, že je toho hodně ale vůbec to neškodí..:D

    OdpovědětVymazat
  14. krasy blog! krasny outfit! ty cela si krasna
    jsem tvym novym ctenarem!
    xoxo
    http://bit-ofme.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. boží outfit, šíleně ti to sluší:)) já celý prázdniny proležím doma:D

    OdpovědětVymazat
  16. Krásny outfit, si kočka! :) Uži si prázdniny

    OdpovědětVymazat
  17. Skvělý outfit! Skvělé fotky! Nádherné boty! :O

    OdpovědětVymazat
  18. Outfit na jedničku, úžasné :) uži si prázky

    OdpovědětVymazat
  19. nádhera, nádhera, nádhera!
    más straně zajímavý blog, jsem tvůj nový pravidelný čtenář, jestli chceš, podívej se na můj blog)

    OdpovědětVymazat
  20. Je mi z tebe zima, ale jsi neuvěřitelná kočka! Miáááu

    OdpovědětVymazat
  21. Adore this look! Loving the plaid skirt and leopard print coat!

    Love,
    http://www.fak3shion.blogspot.com.au/

    OdpovědětVymazat
  22. tie boty sú najlepšie!!! :)

    OdpovědětVymazat
  23. škoda, že už jsi dlouho nepřidala žádný článek :( moc ráda je čtu :))

    OdpovědětVymazat
  24. boží všechno a miluju tvoje nohy!!!

    OdpovědětVymazat
  25. Those legs look totally amazing.

    How about following each other? Let me know on my blog!

    /Avy

    http://mymotherfuckedmickjagger.blogspot.com

    OdpovědětVymazat