středa 30. ledna 2013

January

Ahoj, vím, že jsem se neozvala strašně dlouhou dobu, ale jak je zima tak se mi nechce fotit outfity(:D) a taky moc nemám čas:D A když nemám nafocené outfity, nevím, co jiného přidat:D
Tyhle fotky jsou focené na začátku ledna tak nějak narychlo,  takže je berte s rezervou:D
Také přidávám pár random fotek :)


koláč z ovesných vloček :)
zdravé domácí hranolky a kuřecí maso :)
starbucks s kamarádkou :)

20 komentářů:

  1. Ty zdravé domácí hranolky vypadají neskutečně lákavě! :)

    OdpovědětVymazat
  2. to je dokonalé, jak se na kelímky obtiskla rtěnka:D:)

    OdpovědětVymazat
  3. zima, zima, ale na fotkách jsi téměř nahá! :D
    moc ti to sluší :) a jídlo vypadá super! na domácí hranolky i koláč z vloček se už chystám :) (koláčů z vloček jsem dělala plno,ale žádný vypadající jako musli:D)

    OdpovědětVymazat
  4. mňam takové dobroty :) ten koláč z ovesných vloček musím zkusit :)
    máš skvělý blog i styl, jsem tvá nová followerka :)

    OdpovědětVymazat
  5. skvelej outfit! ale zmrzla bych:D)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jo, kde je to focené, nebyla ti zima? :D
    A domácí hranolky vypadají extra lákavě!

    OdpovědětVymazat
  7. Strašně moc ti to sluší! :)
    A ten koláč vypadá skvěle! :3

    OdpovědětVymazat
  8. Super fotky .Bola by som rada keby si navštívila môj blog ;)
    http://coctailidea.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Slusi ti to:) A s tim focenim outfitu jsme na tom stejne.. vlastne ted hledam nejakou prazskou blogerku nebo tak s kterou bysme si fotily outfity, moje fotografka nema cas, ja ho moc nemam a to je pak spatny :D

    OdpovědětVymazat
  10. strašně ti to sluší seš krásná:) ty hranolky dala bych si:3 vzájemné prosím?)) sleduju!

    OdpovědětVymazat
  11. krasna vesta! a ten koláč je úžasnej chystám se ho zítra taky dělat :)

    OdpovědětVymazat
  12. Sluší ti to, ale zima teda musela být :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ty hranolky vypadaj fantasticky! a ty taky ;)

    OdpovědětVymazat
  14. ty fotky outfitu jsou super, ale já bych umrzla! :D

    OdpovědětVymazat
  15. Super outfit! :) A ty hranolky vypadaj suprově :)

    OdpovědětVymazat
  16. wow!jsi tak krásná!, moc ti to sluší
    jsem tvou novou čtenářkou, máš skvělý blog

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj :) Viděla jsem tvůj komentář u Pretty denise :) A i já vím, o čem jsi mluvila. Ty máš rozhodně co zlepšovat, víš o čem mluvím a souhlasím s Tebou, nestojí to za to ♥ Tak se drž, jsi jinak nádherná slečna :)

    OdpovědětVymazat