sobota 12. ledna 2013

freezy weather


Ahoj, vím, že tu nic dlouho nepřibylo, ale bohužel jsem opravdu nemohla přidávat články, neměla jsem teď zrovna dobrý období, taky mi delší dobu nešel internet a měla jsem dost věcí do školy, snad teď budu přidívat častěji, ale nevím, budu se snažit:D Nemůžu se moc rozepisovat, protože momentálně nemám moc času:D Fotky jsou z dneška, snad se Vám budou líbit :)







Katty :)

17 komentářů:

  1. mne sa tieto trička s holým bruchom nejako vôbec nepáčia aj ked sa to možno začína nosiť neiem tomu prisť na chuť :)

    OdpovědětVymazat
  2. vyzerá to úžasne, ja by som na to asi nemala odvahu, ale strašne moc sa mi to pááči! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, jsi řádně odvážná, tohle si vzít v zimě. K tobě mi to sedí, já bych si tohle nikdy neoblékla :)

    OdpovědětVymazat
  4. + už jenom za překonání zimy :D
    www.mumsaidicould.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. zzzzima :D ale strašně Ti to sluší :))

    OdpovědětVymazat
  6. děkuju za milý komentář na blogu :)) s norským dřevem jsi udělala moc dobře,je to strašně krásná knížka :)

    OdpovědětVymazat
  7. je mi zima za tebe! brr ale krasny indiansky přehoz!))

    OdpovědětVymazat
  8. Umrzla bych! :D
    Já mám boty s kožichem, lyžařskou bundu, šálu , že mi jsou vidět jen oči a beranici a mrznu a ty si takle chodíš venku :D
    Ale sluší ti to! :)

    OdpovědětVymazat
  9. nad tim cernym jsem uvazovala v hmku :) vypada to dobre

    OdpovědětVymazat
  10. jjuuuu z tých fotiek ma mrazi, ale su pekne...
    Ak by si mala záujem, rada by som ťa pozvala na moju giveaway, kde môžeš vyhrať kozmetiku podľa vlastného výberu:
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  11. Páni, máš úplně super styl! Teď jsem na tvém blogu poprvé :) Ale teda teď bych v tomto venku asi zmrzla :D Už aby bylo léééto a mohla se strojit! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Wow máš úžasný styl a krásnou postavu :) zvu tě k sobě na giveaway: http://chilli-chocolate.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Jsi dobrá, já bych zmrzla!

    OdpovědětVymazat