pátek 9. listopadu 2012

waiting for better times

Hi :)
So here's my outfit from yestreday :) I don't really like black, so I dunno why I have so much black on me in this outfit:DD But I love my new hat, I wear it everyday with everything!:D
Hope you're having a good time :) Nice Saturday to everyone, I'm gonna be learning maths all the weekend:D Bye :)

Sweather - Ann Christine, skirt- second hand, belt- HM, shirt - HM, hat - CA, bag- Topshop, necklaces- HM, DIY, votocvohoz

18 komentářů:

  1. Jojo, matika mě taky čeká!:D Moc ti to sluší, ale nechápu jak někdo nemůže mít rád černou:D

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelý outfit:) Ale tiež nechápem ako niekto nemôže mať rád čiernu, :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kdybych měla vyházet ze svého šatníku černou, zbyde mi čtvrtka věcí :-D
    M.

    OdpovědětVymazat
  4. skvelý outfit :)
    som tvoja nová sledovateľka veľmi sa mi zapáčil tvoj blog! :)

    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. poriadne americky outfit :) ked su tie volby... vlastne boli :)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý outfit! Máš úžasný styl!:) Přesně takový se mi líbí! Ten svetr je boží!:)

    OdpovědětVymazat
  7. já bych bez černé nemohla existovat! a matika mě čeká taky//

    OdpovědětVymazat
  8. Nově jsem narazila na tvůj blog a musím říct, že máš dokonalý styl, opravdu. :)

    OdpovědětVymazat
  9. tyjo, musím být nová followerka, protože máš naprosto geniální styl!..příjdeš mi jako někde z anglie nebo tak :)

    OdpovědětVymazat
  10. Parádní sukně! A celkově se mi tvůj styl moc líbí. Jsem ráda, že jsem tvůj blog objevila;))

    OdpovědětVymazat
  11. You look really amazing! Love your shirt :)
    kiss

    OdpovědětVymazat
  12. super look... ale na tvem miste bych si hlidala zdravi!

    OdpovědětVymazat
  13. ještě dotaz, ve které čtvrti jsou tydle super vchody? budeme se stěhovat tak ať vím kde hledat :)))

    OdpovědětVymazat
  14. Oh I love this outfit! Its super!!!
    Britney - http://lemonwoodandhoney.blogspot.com

    OdpovědětVymazat