středa 7. listopadu 2012

leopard love

Hi !:) Here're some photos with my leopard coat :)
Nice Wednesday to everyone! :)

coat- Mango, hat - CA, skirt - secondhand, thights- Calzedonia, shoes - bought in France, bag- Topshop

12 komentářů:

  1. Krásné, ten kožíšek je nejlepší<3!

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmm, tak tady to vypadá hodně dobře, máš styl :) Sleduju a hodně štěstí do nových začátků!

    OdpovědětVymazat
  3. hodně pěkné :) líbí se mi tvůj styl!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné ) akorát moc nemusím, když někteří lidé nosí věci, s nějakou zemí, aniž by k ní měli určitý vztah.. ale pokud mají, je to v pořádku )
    jsi nádherná!

    OdpovědětVymazat
  5. nemůžu si pomoct, ale mám pocit, že bydlíš dost blízko mě a že jsem tě možná i potkala v dm:D no jestli jsi to byla ty, tak jsem obdivovala tvůj styl docela! super blog)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tohle se mi líbí. To triko v sukni a všechno jak to ladí. Máš navíc úžasné vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten kabát je naprosto dokonalej!!

    OdpovědětVymazat
  8. I love your coat, is amazing!

    I really like your blog and your style, I´m following you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapital-blog.com

    OdpovědětVymazat