úterý 13. listopadu 2012

Flower power

Hi :)
Today I'm posting an outfit which I took during the weekend, this outfit seemed to me a bit simple and classy(:DD) for me, so maybe that's why I'm wearing so many bracelets and necklaces..and of course - my headband( scarf:D).
Time flies and nothing changes, I'm just spending time learning, doing homeworks, checking fashion blogs, eating..and when I'm lucky - sleeping.Even in the weekend I don't have much time for things I wanna do, really looking forward to Christmas, can't wait! :))
Have a beuatiful rest of the week ! Katty :)
DIY cropped t-shirt originally from Zara, HM jeans, Humanic shoes, diy friendship bracelets, headband/scarf from HM, Topshop bra and bag

29 komentářů:

  1. Moc ti to sluší.Líbí se mi čelenka i ten top!A přidávám se k pravidelným čtenářům.Budu moc ráda když budeš i ty mým :-)
    xo xo N.
    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi nádherná! :) outfit je skvělý!

    OdpovědětVymazat
  3. Já jen doufám, že přes to ještě nosíš kabát :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  4. jsi opravdu skvělá a moc se mi líbí ta třetí fotka!

    OdpovědětVymazat
  5. krásne krásne..tá " čelenka" je suprová
    ..nezamrzla si?? :D

    OdpovědětVymazat
  6. So in love with that headband! xx

    OdpovědětVymazat
  7. Amazing outift! Looks great on you!

    OdpovědětVymazat
  8. supr outfiit, jsi tak hubena:) XX

    OdpovědětVymazat
  9. Teda musela ti být strašná zima, ale ten outfit je skvělý :). Za tvojí postavu bych vraždila :))

    OdpovědětVymazat
  10. Ja by som asi zamrzla :D.
    Ale tie nohavice ti nenormálne sedia!
    Mega super!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné! Sleduju tvůj blog!:)
    vik-ladyla.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Úžasné, originální a okouzlující.
    (ale já bych zmrzla :D )

    OdpovědětVymazat
  13. tá tvoja postava je totálne skvelá :)

    OdpovědětVymazat

  14. Congratulations for your blog, really well done, i will follow you.if you should become my supporter on my italian blog, I'll wait ..
    http://ragazzocomune.blogspot.it/
    http://scrivimidamore.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  15. Jsi úžasně hubená! megaaa
    mumsaidicould Káťa

    OdpovědětVymazat
  16. Jsi úžasná a dokonale hubená, úžasné úžasné
    Evička
    I'm gonna tell you a story

    OdpovědětVymazat
  17. Tenhle outfit se mi na tobě moc moc moc moc líbí! Inspiroval mě:)

    OdpovědětVymazat
  18. úžasný outfit a dej mi tu postavu a výšku!

    OdpovědětVymazat
  19. kolko máš cm? :-)

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :-) - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  20. anorexie jak vyšitá. a klidně mě ukamenujte. ale vypadala jsem takhle pred par lety taky a ted už vím, že to není normální

    OdpovědětVymazat